3

hade en hemsk natt, drömde om mat och ätstörningsbloggr. Hade dessutom jättesvårt att somna om när jag vaknade till, så har max sovit 3-4 timmar inatt. Dessutom gjorde min kropp så fruktansvärt ont. Men det är väl för att jag tränat så mycket. Så idag blir det tyvärr ingen träning, tror inte min kropp fixar det.
jag är riktigt opepp på allt idag. får se vad som händer.
var ialla fall tvungen att äta frukost idag, höll på att svimma.

Frukost: ett knäckebröd med tartex ca 70 k, en grov macka med tartex ca 80 k. 2 kiwis ca 100 k.
Lunch: -
mellanmål: -
middag: -
Kvällsmat: -

totalt in: 250 k.

usch, nu när jag räknar på det så blev det alldeles för mycket. Men min kropp har ialla fall slutat skaka. Idag är det fredag = alkohol. jag har sån beslutsångest. jag vet inte om jag ska dricka eller inte. jag har egentligen inte råd och det är så onödiga kalorier. Men samtidigt kommer jag dö om jag måste sitta hemma hela kvällen.
det är liksom min sista helg innan jag börjar jobba.
Jag får se hur jag gör.
Vägde ialla fall mig innan och jag hade gått ner 1.9 kilo. så jag är rätt nöjd ändå.

Kommentarer
Postat av: nellie

jag vet, det är jag som är störd .... allt över 60-70 kcal tycker jag är alldeles för mycket... och jag klarar inte av att se att jag gått upp ett enda hekto eller att jag stannat på samma vikt till dagen efter ;/

2010-05-15 @ 10:57:01
URL: http://monelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0