2

jag åt precis 200 gram frysta grönsaker och 7 stycken körsbärstomater. Det känns helt okej faktiskt, jag ligger ju på -295 ändå.
frukost: -
Lunch: -
Mellanmål: 2 morötter ca 60 k.
middag: 200 gram frysta grönsaker = 50 k, 7 körsbärstomater = ca 30 k
Kvällsmat: -
totalt in: 140 k
totalt ut: - 295 k.

Jag är ganska nöjd över idag faktiskt.
snart kommer min man hit och även om han försöker tvinga mig så kommer jag inte äta mer ikväll. Fast om jag säger att jag har ätit grönsaker så blir han nog nöjd. Han har ju ingen som helst koll på kalorier osv.
Gillar dock inte alls att han försöker hålla koll på mig och jag vill ju inte ljuga.
jag får hitta på något så han slutar kolla mig så noga.
Ha en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: nellie

Haha ! :D Jag trodde faktiskt det skulle vara MER kalorier i en ostmacka, äter aldrig det ( förutom om jag hetsar .. :P ) så trodde faktiskt det skulle komma upp i mer kalorier, använde faktiskt väldigt mycket smör även om det inte syns, så nästan 250 trodde jag det skulle vara :P



Och tack så jättemycket, vad glad jag blir ! Ska fortsätta peppa, var så säker ;D

kram

2010-05-14 @ 13:36:16
URL: http://monelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0