1

Den här bloggen är väl mest för mig själv egentligen, för att trigga och peppa mig själv.
Jag trodde att jag skulle klara att äta nyttigt igen, men det funkar inte. Jag märker själv hur jag minskar på maten hela tiden och nu får det vara nog. Nu ska jag klara det. Min fysiska sjukdom har fått mig att gå upp jättemycket, men nu ska jag ner igen. Jag orkar inte se ut som en ko längre.

Träning idag: 435 kalorier.

frukost: -
Lunch: -
Mellanmål: 2 morötter ca 60 k.
middag: en eller två morötter. beror på hur hungrig jag är.
Kvällsmat: -

totalt: ca - 345 k.

jag hoppas verkligen jag klarar att hålla mig på minus idag. fast egentligen har jag väl aldrig haft svårt med självkontrollen, utan det har varit andra faktorer som fått mig att gå upp.
men nu är jag pepp igen.











åh!

Kommentarer
Postat av: dankamaria

är du seriös?

hur mycket väger du?

2010-05-15 @ 13:48:05
URL: http://dankamaria.blogg.se/
Postat av: Annie

Det där bilderna får en att må dåligt , de där är fööör smalt, inte ens vackert. Tjejer ska ha figur vännen

2010-05-17 @ 14:33:39
URL: http://missamaso.bloggplatsen.se
Postat av: yassie

Jag är sjukt smal, men vill bli tjockare :o jag har former osv, men ja är otroligt smal, fryser lätt, och alla mina ben syns nästan -.-" & tro mej, det är inte kul. Jag har försökt gå upp i vikt , men det är inte så jätte lätt, så nu har ja gett upp & nu har jag accepterat min vikt.

Jag är 165cm och väger 39kg bara, det är otroligt lite för att vara 165cm. Många säger att jag har anorexia och att ja inte äter , men det gör jag faktiskt. & jag skiter i vad folk säger till mej. Jag är fin som jag är. & det är du med! Du är fin som du är. Så gå inte ner i vikt, du kanske ångrar dej sen och sedan vill gå upp i vikt, då blir det svårt att gå upp i vikt.

Jag säger detta för ditt bästa :) men du får göra som du vill. Ville bara säga vad jag känner och tycker, hehe.

2010-08-15 @ 15:23:27
URL: http://yassie.webblogg.se/
Postat av: FANNY

du behöver inte gå ner i vikt !

snälla du är jätte smal!

tjejer ska va lite mulliga

det är fint !

snälla sluta det är för ditt eget bäst

2010-08-20 @ 16:56:43
URL: http://fffannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0